KOLA, RÁFKY, NÁBY, OSY

Nejprodávanější

150 položek celkem
kolo zapletené 29" MAVIC CROSSMAX ELITE BOOST XD 19 pár Kód: HEL71287
kolo zapletené Remerx SAW38 622-20 zadní  11r. 24 děr karbon Kód: HEL65260
kolo zapletené 29" MAVIC CROSSMAX Disc 6D Sram XD pár Kód: HEL71289
kolo zapletené 29" MAVIC CROSSMAX Disc 6D Boost pár
6 599 Kč
Kód: HEL71290
kolo zapletené Remerx Alcyon Al 622-14 zadní  24 děr Kód: HEL66763
NÁBOJ ZADNÍ NOVATEC DISC 32D 4IN1 BÍLÝ
2 790 Kč
Kód: CS53219
kolo zapletené 28" MAVIC AKSIUM přední
2 676 Kč
Kód: HEL73795
kolo zapletené 29" MAVIC CROSSRIDE FTS-X Disc 6D přední Kód: HEL71283
KOLO NAPLETENÉ PŘEDNÍ BLACK JACK SCAPPARE BÍLÉ
2 490 Kč
Kód: CS51319
BUBEN RODI RB210 SHIMANO 10 kolo
1 990 Kč
Kód: CS53207
kolo zapletené Remerx TOP DISC 559-19 zadní  32 děr černé Disc RX2597 Kód: HEL60872
kolo zapletené Remerx HIT 622-19 přední  32 děr černé RX1122 Kód: HEL60885
kolo zapletené Remerx TOP DISC 622-19 zadní  32 děr černé Disc RX2597 Kód: HEL60880
kolo zapletené Remerx Rapid 622-15 přední  20 děr č RX2730 Kód: HEL61246
kolo zapletené Remerx TOP DISC 584-19 zadní  32 děr černé Disc RX2597 Kód: HEL60876
KOLO NAPLETENÉ NEXELO PŘEDNÍ 27,5" DISC ČERNÉ
1 390 Kč
Kód: CS57323
NÁBOJ PŘEDNÍ NOVATEC DISC 32DĚR15/110MM
1 290 Kč
Kód: CS53132
RYCHLOUPÍNÁK DEDA PN+ZN AL SADA
1 290 Kč
Kód: CS53087
kolo zapletené 29" 622-19 TOP DISC zadní 36 děr RU černé Kód: HEL67677
Nahoru
Další produkty

Kola a náby jsou velmi důležité díly, jelikož nám umožňují, aby se kolo mohlo hýbat a správně otáčet. Proto nabízíme jen kvalitní náby značky SRAM a Shimano jak pro MTB disciplíny, tak i pro silniční použití.

Čím lehčí kola máte, tím jste rychlejší. Je to způsobeno tím, že když se kolo otáčí, tak odebraná hmotnost se násobí. Proto doporučujeme vybrat si kola z naší nabídky různých rozměrů, počtu drátů a průměrů.

Náboje máme v nabídce v různých rozměrech, ať už jsou na klasické rychloupínací osy, nebo na nejnovější rozměr osy BOOST (vyniká v tom, že jsou náboje o 10 mm širší, než náboje klasických rozměrů, osa je delší a je torzně tužší v krutu). Tohle všechno se odráží ve výsledku efektivity přenosu síly, kontroly kola a především na výsledném čase!